Навчально-виховне об'єднання №28 - Українська мова і література
П`ятниця, 02.12.2016, 22:46
НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНЕ ОБ'ЄДНАННЯ №28
ГоловнаРеєстраціяВхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Форма входу
Пошук
 Українська мова і література
Творчий звіт Уласюк Лідії Степанівни

                                                                                                                        Тиждень української мови і літератури 

                                                                                                                              (18-22 листопада 2013 рік)

З 9 листопада 1997 року святкується свято писемності і української мови. Цього ж  дня церква вшановує пам'ять Нестора – літописця. Киянин Нестор  у 17 років прийшов до Києво – Печерської лаври послушником. Молитвою та послухом юний подвижник був удостоєний сану ієродиякона. Книжкова справа стала змістом його життя. Найвизначнішою пам’яткою його діяльності є «Повість минулих літ». Це перша пам’ятка Київської Русі, де історія держави показана на тлі світових подій. Нестор довів літописи до 1113 року. Літописець один з перших розповів про Русь як державу з історичним минулим, на фоні суспільних квіткових подій.

Український народ привчали до думки про вторинність української мови, приховуючи велич письменності. Дослідники з’ясували, що пам’ятка української писемності з’явилася вже у VІ столітті. Зачинателем української писемної мови є І.П.Котляревський, основоположником – Т.Г.Шевченко. Українська мова розвивається потужно, виграє усіма коштовними каменями. Вольтер говорив: «Усі європейські мови можна вивчити за 6 років, а свою – все життя. Отож, любімо, плекаймо, бережімо рідну українську мову.

 

Тиждень української мови і літератури
 
 
Проведення конкурсу з українознавства "Патріот"  5 клас
 
 
Проблема, над якою працює МО вчителів української мови та літератури:
"Формування  національно свідомої, духовно багатої мовної особистості "
 
    
                                                                                                                           
Войтюк Тетяна Василівна
 
Педагогічне кредо: «Щоб дати іскру світла учням,
Учитель повинен увібрати в себе сонце»
 
Проблема, над якою працюю:
«Використання інформаційних технологій
на уроках української мови та літератури»
  Моя педагогічна філософія:
• пинавати, діяти, спілкуватись, жити;
• будувати роботу на позитивних емоціях вчителя і учня;
 •розвивати, навчати, виховувати одночасно;
•максимально враховувати індивідуальні здібності учнів;
• всебічно розвивати творчі здібності дітей;
• не давати готові знання, а вчити здобувати їх;
• формувати свідому, активну особистість та громадянина.
         На уроках української мови та літератури інформаційні технології використовую як засіб представлення знань і засіб навчання,
які вдосконалюють процес викладання, підвищують його ефективність і якість; як інструмент пізнання навколишньої дійсності й самопізнання.
Вважаю, що сучасні інформаційні технології відкривають нові способи, надають широкі можливості для подальшої диференціації загального
та професійного навчання, всебічної реалізації творчих, пошукових, особистісно зорієнтованих, комунікативних форм навчання, підвищення
його ефективності та мобільності.
Тарнавська Валентина Миколаївна
 
 Творче кредо:
                     " Виховувати і навчати, піклуючись не тільки про розум,
                        а й про почуття. Такою є людина майбутнього. "
                                                                                                                                                                                                      
          Тема освітньої зацікавленості: «Формування внутрішньої мотивації учіння школярів на уроках української мови та літератури».
Сучасне освітнє середовище вимагає від суспільства виховання творчо та інтелектуально розвинених особистостей, тому центральним
питанням освіти є спрямування на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання, адже саме воно дозволяє більш повно виявити
потенційні можливості конкретної особистості. Особливого значення у зв'язку з цим набуває питання розвитку здібностей особистості
кожного учня. Мотиваційна сфера - спонукальна сила, що забезпечує інтерес особистості до пізнавальної діяльності, активізує розумові
зусилля. Мотиваційні фактори навчання відіграють важливу роль у вивченні української мови і літератури, завдяки яким має
сформуватися ставлення учнів до культурних духовних цінностей народу. Під впливом навчальної діяльності розумію фактори,
що обумовлюють виявлення навчальної активності: гра «Мікрофон», «Мозковий штурм», «Акваріум», проектну діяльність тощо.
Творчий звіт. Презентація
   
   
Copyright MyCorp © 2016
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 170
Безпечний Інтернет
Освіта
Педагогічна преса
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz