Навчально-виховне об'єднання №28 - Математика, інформатика і фізика
П`ятниця, 02.12.2016, 22:47
НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНЕ ОБ'ЄДНАННЯ №28
ГоловнаРеєстраціяВхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту
Форма входу
Пошук
 Математика, інформатика і фізика

Творчий звіт Заболотного Дмитра Анатолійовича

       
       

Творчий звіт Щура Віктора Миколаєвича

       
       

 

З досвіду вчителя: Кобля Р.М.

Творчий звіт  Юрчак  Наталії Василівни

Позакласний захід з інформатики "Любов та інформатика"

 

   
   
      Стрімкий розвиток, зміна комп'ютерної техніки та її різноманітного програмного забезпечення – це одна з характерних прикмет сучасного періоду розвитку суспільства. Відомий психолог Виготський Л.С. писав: «Педагогіка повинна орієнтуватися не на вчорашній, а на завтрашній день дитячого розвитку». В своїй роботі я використовую інтерактивні методи навчання. Інтерактивний – означає здатність взаємодіяти чи знаходитись в режимі бесіди, діалогу з чим-небудь (наприклад, комп’ютером) або ким-небудь (людиною). Інтерактивне навчання - це специфічна форма організації пізнавальної діяльності, яка має пе­редбачувану мету — створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, самостійність. Досить ефективно я використововую метод проектів при вивченні окремих тем з інформатики: «Комп’ютерні презентації», «Створення відеокліпів», «Комп’ютерні публікації», а також використовую методи інтерактивного навчання: групові і фронтальні. Найбільш ефективними альтернативними формами навчання вважаю:
  • роботу в парах;
  • роботу в малих групах; 
  • роботу в великих групах;
  • роботу в групах за інтересами;
  • роботу в рольових групах (де є лідер, слухач, коментатор).
      Фронтальні методи:
  • Велике коло.
  •  Мікрофон.
  • Незакінчені речення.
  • Мозковий штурм.
  • Аналіз проблеми.
      Після запровадження цих методів можна констатувати наступні зрушення:
  • учні набули культури дискусії;
  • виробилося вміння приймати спільні рішення;
  • поліпшились вміння спілкуватися, доповідати;
  • якісно змінився рівень сприйняття учнями інформатики;
  •  якісно змінився рівень володіння практичними навиками.
Розміщено
Предмет
Клас
Розробки  уроків
 
     ПІП
04.01.2011 інформатика   З досвіду роботи   Грабар М.М.
05.02.2010 інформатика   Електронний підручник на тему "Мова HTML"   Грабар М.М.
03.02.2011 інформатика

8

  Грабар М.М.
03.02.2011 інформатика

11

  Грабар М.М.
 11.01.2011  інформатика

 8

   Грабар М.М.
 11.01.2011  інформатика

 8

   Грабар М.М.
           
           
Copyright MyCorp © 2016
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 170
Безпечний Інтернет
Освіта
Педагогічна преса
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz